DUNAI SÁRKÁNYOK

Híreink

Támogatása aranyat ér

2019 Március 10 13:56

Segítsége újabb aranyat érhet! Kérjük adója 1%-ával támogassa a Dunai Sárkányok Vác STE csapatát! Írja be a 18712689-1-13 adószámot a 18SZJA-EGYSZA nyomtatványra vagy a NAV eSZJA honlapon az 1+1%-os nyilatkozaton a kedvezményeztett adószámához! Kérdése van az adóbevallással kapcsolatban? Tel.: 0630-2516356 Csapatunk a 2018-as szegedi Sárkányhajóvilágbajnokságon ...

Az év első sikereit medencében szereztük

2018 Február 02 10:26

Idén a medencés versenyeink sorozata Kecskeméten indult. Női és Open egységünk bronz érmet szerzett, vegyes csapatunk pedíg a dobogó második fokán állhatott Százhalombattán Open egységünk 3. lett, vegyes legénységünk arany érmet szerzett. ...

Hagyományos Újév Köszöntő Evezés

2017 December 26 20:36

Ismét eltelt egy esztendő, mi pedig szokásunkhoz híven sárkányhajózással köszöntjük a következőt! Tarts velünk, ha egy közös evezéssel szeretnéd köszönteni a 2018-as évet! Találkozó: 13:00 órakor a Tanmedencénél (Kisvác, Kakas, Kálvin János u. 2.) Meleg, vízhatlan ruhát, cipőt, sapkát és kesztyűt hozzatok! A mentőmellény viselése mindenki számára kötelez...

2018 január – Szabó Miki megkerüli-megkerüli-megkerüli a Szentendrei-Szigetet

2017 December 21 11:50

Szabó Miklós egyesületünk elnöke, igazi vízi ember. Kenus versenyző volt, és mindig kitalál valamit. Miki elhatározta, hogy a sárkányhajózás, a vízitúrázás és a vízi kultúra népszerűsítése okán HÁROMSZOR EGYEDÜL EGYHUZAMBAN megkerüli a Szentendrei-Szigetet. Sárkány lapáttal és 3 féle vízi járművel. Az első kör: egyedül egy sárkányhajóv...

Véget ért a szabadidős szezon

2017 Szeptember 19 19:24

Kedves Ismerősök, Barátok, Sárkánytársak! Sajnos elérkezett a búcsú ideje! Ezennel a 2017-es nyári szezont lezárom! :-( A hétköznapi szabadidős edzések már nem lesznek, de alkalmazkodva az egyéb programokhoz és az időjáráshoz hétvégi edzések, és hosszabb túrák lesznek még, figyeljétek Facebook oldalunkat. Ez természetesen csak a szabadidősökre vona...

Friss hírek velencéből

2017 Szeptember 07 10:37

Sajnos rossz híreket kaptunk Velencéből. Egyelőre kétes, hogy tudják-e folytatni a versenyt. A délutáni futamok egy részét az apály miatt már meg sem tudták tartani, több hajó is megfeneklett a versenypályán. Az esemény FB oldalán található bejegyzések szerint a résztvevők egy része elégedetlen a helyszínnel és a szervezéssel. Bízunk benne, hogy a kezdeti nehézsé...

Október 4-ig még lehet nevezni a bánki évadzáró versenyre

2017 Augusztus 23 12:34

Rendező: Dunai Sárkányok STE Vác Szakmai támogató: Magyar Sárkányhajó Szövetség Időpont: 2017 október 14. Helyszín: Bánk (Bánki tó) GPS koordináták: 47.925394 / 19.174537 A nevezési lap: http://www.dunaisarkanyok.hu/dokumentumok/nevezesi_lap_bank.pdf Egyesületünk a Magyar Sárkányhajó Szövetség támogatásával negyedik alkalommal rendezi meg nyílt évadz...

UPDATE: versenyeredmények a hétvégéről

2017 Június 09 22:36

Pénteken erősen kezdtük a hétvégét, Premier Open csapatunk 2000 méteren első lett a fadd-dombori magyarbajnokságon, Premier Mix legénységünk második helyezést ért el. A szombati sukorói magyarbajnoki futamon szintén szépen szerepelt a csapat, 200 méteren mix csapatunk 3. helyezést ért el, a nyílt női kategóriát magabiztosan nyerték lányaink. 2000 méteren 4. helyez...

Megint egy kis celebkedés! :-)

2017 Május 18 22:45

Tegnap az M4 csatorna szabadidő-sport magazinjának stábja látogatott el hozzánk. Jól megeveztettük őket, reméljük, hogy sikerült ráérezniük arra, mi miért is szeretjük szenvedélyesen a sárkányhajózást és a Dunát! A forgatáson az I. Géza Király Közgazdasági Szakközépiskola tanulói voltak segítségünkre (és persze Dombai Misi, de ő nem számít, mert lassan m...

Retro majális - családi nap

2017 Április 21 01:36

Tarts velünk 2017. május elsején egy jó kis retro majálisra! Hozz magaddal sört és virslit, a jó hangulatról és a napsütésről mi gondoskodunk! A túrán bárki részt vehet, életkortól és edzettségi állapottól függetlenül. Vízi sport múlt és úszástudás nem feltétel. A résztvevők számára lapátokat és mentőmellényeket biztosítunk. Találkozó: 2017. május ...

Szigetcsúcs túra

2017 Április 11 20:53

Vác - Szigetcsúcs - Vác sárkányhajó túra, 2017. április 22. szombat 10:00 - 17:00 óra Részvételi feltételek. A túrán bárki részt vehet, aki képesnek érzi magát egy viszonylag haladós tempóban, 24 km leevezésére. Alsó korhatár: 14 év. Hozz magaddal: fürdőruhát, törölközőt, ülőpárnát, sapkát, naptejet, réteges, vízi sportolásra alkalmas ruhát, esőkabátot...

Indul a szabadidős szezon

2017 Április 11 17:54

Szabadidős sárkányhajós edzések a nyári időszakban: Kedden és pénteken 17:30-tól 19:00 óráig A szabadidős edzésekre hívunk, várunk mindenkit, aki szereti a Dunát, az evezést, a testmozgást, és nem utolsósorban a jó társaságot! Hozz magaddal: fürdőruhát, törölközőt, ülőpárnát, réteges, vízi sportolásra alkalmas ruhát, esőkabátot, innivalót, vízi cipő...

Kis vasárnapi celebkedés

2017 Április 10 16:58

Kis vasárnapi celebkedés, avagy végre-végre, kezdődik a szezon! 3:50-től benne vagyunk a TV-ben!  ...

Tavaszköszöntő Sárkányhajó Túra 2017.04.02.

2017 Április 10 16:48

Nagyon vártuk már, hogy újra vízen legyünk! Persze télen is sok érdekes dolgot csináltunk, sokat túráztunk, korcsolyáztunk, de nekünk mégis csak a sárkányhajózás az igazi! Csodálatos időben, két hajóval vágtunk neki a hagyományos szezonnyitó túránknak. Természetesen nem maradhatott el a szalonnasütés, a napozás és a tollasozás sem. Még a TV-ben is benne voltunk!&n...

Áprilisi sárkányos eseményözön

2016 Április 06 09:52

Tavaszi SárkányÖzön! Kedves Sárkányosok! Áprilisban két nagyobb eseményünk is lesz, melyre sok szeretettel látunk Benneteket! Terjesszétek! Ipoly-Duna Sárkányhajó Vízitúra Új vizekre evezünk! Egy izgalmas, új útvonalon folytatódik a 2016-os sárkányhajó túrák sora! Az Ipoly - bár itt van a közelben, számunkra még ismeretlen terep. (Kivéve persz...

Gyors hír: beérkeztek a hajók az Ördögi körről..

2015 Október 17 19:09

Az időjárás egyértelműen mellettünk volt, a reggeli párás-ködös időt kellemes őszi napsütés váltotta fel. Az alacsony vízállás nem kedvezett a csapatoknak, így a csúcsdöntés nem sikerült, de így is kiváló teljesítménnyel,16 óra 32 perckor, 6 óra 46 perces idővel, elsőként érkezett a célba a Dunakeszi Sárkánylégió csapata, akik első alkalommal vettek részt a...

Elindult az Ördögi-Kör

2015 Október 17 12:25

9 óra 46 perckor elrajtolt a VII. Ördögi Kör, melynek távja 66 km, körben a Szentendrei sziget körül. A versenyre minden eddiginél több egyesületből, az ország minden részéről érkeztek sportolók. A teljesség igénye nélkül: Szeged, Kecskemét, Győr, Tata, Budapest, Dunakeszi, Göd, Vác. Már most mindenki előtt megemeljük a kalapunkat, aki ebben a nem túl barátságos id...

Új honlap készül

2015 Október 17 09:36

A Duna-Régió Víziturisztikai Szövetség támogatásával újjáépült a honlapunk. Jelenleg még feltöltés alatt áll, ám hamarosan minden információt megtalálhattok a menüpontok alatt. Addig is böngésszétek és írjátok meg az érszrevételeiteket!...